İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
GAZİOSMANPAŞA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Kurumsal
Bilgi Güvenliği
Bilgi Güvenliği Farkındalık Bildirgesi
Bilgi Güvenliği İhlal Olayları Prosedürü
Eğitim AR-GE
Staj İşlemleri
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
Ayşegül USLU
İbrahim SARBAY
Melike MERCAN BAŞPINAR
Veysel DİNÇ
İdari ve Mali İşler Müdürü
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Müdür Yardımcıları
Deniz NALBATCI
Ebru AĞIN
Halil AKBAK
İsa ERGÜN
Nazmiye GÜÇ
Hastanemiz
Tarihçemiz
İdari Hizmetler
Kalite Yönetimi
Bölüm Kalite Sorumluları
Faaliyetler
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
İyi Uygulama Örnekleri
Sosyal Faaliyetler
Sosyal Mesafe
Eğitimlerimiz
Kalite Organizasyon Şeması
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Birimi Sorumluları
Kurul, Komite, Ekip, Toplantı ve Tatbikat Planı
Önemli Linkler
Özdeğerlendirme Planı
Misyon & Vizyon
Organizasyon Şeması
TGAP
Hizmet Binalarımız
Gaziosmanpaşa Merkez Binamız
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Ek Binamız
Aliya İzzetbegoviç Semt Polikliniği Binamız
Tıbbi Birimler
GOP (Karayolları) Merkez Bina
Polikliniklerimiz (Gop Merkez Bina)
Aile Hekimliği Polikliniği
Anestezi Polikliniği
Beyin ve Sinir Cerrahisi Polikliniği
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği
Dahiliye (İç Hastalıkları) Polikliniği
Dermatoloji (Cildiye) Polikliniği
Diyabet Polikliniği
Endoüroloji Polikliniği
Gastroenteroloji Polikliniği
Genel Cerrahi Polikliniği
Kliniklerimiz (Gop Merkez Bina)
Acil Servis Kliniği
Beyin ve Sinir Cerrahisi Kliniği
Dahiliye (İç Hastalıkları) Kliniği
Genel Cerrahi Kliniği
Nöroloji Kliniği
Ortopedi ve Travmatoloji Kliniği
Palyatif Kliniği
Üroloji Kliniği
FTR (Mevlana) Ek Hizmet Binası
Polikliniklerimiz (FTR Ek Bina)
Aile Hekimliği Polikliniği
Anestezi Polikliniği
Beyin ve Sinir Cerrahisi Polikliniği
Çocuk Cerrahisi Polikliniği
Çocuk Nöroloji Polikliniği
Çocuk Psikiyatri Polikliniği
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği
Dahiliye (İç Hastalıkları) Polikliniği
Dermatoloji (Cildiye) Polikliniği
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Polikliniği
Kliniklerimiz (FTR Ek Bina)
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Kliniği
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Kliniği
Kadın Doğum Kliniği
Karma Cerrahi Kliniği
Kulak Burun Boğaz Kliniği
GOP (Aliya İzzetbegoviç) Semt Polikliniği
Polikliniklerimiz (Gop Ek Bina)
Aile Hekimliği Polikliniği
Beyin ve Sinir Cerrahisi Polikliniği
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği
Dahiliye (İç Hastalıkları) Polikliniği
Genel Cerrahi Polikliniği
Göğüs Hastalıkları Polikliniği
Göz Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği
Kadın Hastalıkları ve Doğum Polikliniği
Kalp ve Damar Cerrahisi Polikliniği
Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Polikliniği
Özellikli Hizmetler
Gebe Okulu
Eğitim Ekibimiz
Gebe Okulu Dijital Kütüphanesi
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Poliklinik Çalışma Saatleri
Refakatçi Politikası
Yenidoğan Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Ziyaretçi Politikası
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Hasta Hakları Yönetmeliği
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Evde Sağlık Hizmetleri
Nöbetçi Eczaneler
Haftalık Doktor Çalışma Listesi
Randevu Al
Hastane Eğitim Sistemi (HES) Uzaktan Eğitim
Aylık Personel Yemek Listesi
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
Hekimlerimiz
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Yemek Hizmetleri Memnuniyet Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Çalışan İletişim Formu
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Sık Sorulan Sorular
Ulaşım
İletişim
Nasıl Giderim ?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
38E - G.O.P. Devlet Hastanesi - Eminönü Hattı Bilgileri
38G G.O.P. Devlet Hastanesi - Mecidiyeköy Hattı Bilgileri
Dijital Medya
Dergilerimiz
Jarem
Jaren
Kurumsal
İdari Hizmetler
Muayene Komisyonu
Hakkında
Nasıl Gidilir ?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Muayene Komisyonu
Hakkında
MUAYENE KOMİSYONU
Hizmet Muayene Komisyonluğu Birimi Görevleri
-4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerince satınalımı yapılan aşağıdaki hizmetlerin;
-Personelli hizmet alımları, (temizlik, yemek, bilgi-sistemi, güvenlik, biyomedikal personeli, ambulans şoförü, şoförlü minibüs hizmetleri)
-Araç kiralamalar (binek araç, minubüs,),
-Bilgi İşlem ve alt yapı teknik destek ve bakım hizmetleri (Sistem Yönetimi, 112 Otomasyon Yazılımı Bakım-Destek, GPRS sistemleri takibi,
-Yedek parça dahil ambulans ve diğer araç bakım onarımları,(Avrupa yakası Mercedes-Avrupa- Anadolu yakası Volkswagen, Anadolu yakası Mercedes Ambulansların bakım onarımları-her türlü binek araç, vb..)
-Tüm Araçların trafik sigortası (Ambulans, binek araç, motorsiklet, kamyonet, çekici, römork, ve kasko sigortası (Ambulans) alınması,
-Teknik destekler (klima, kazan, kombi, UPS, jeneratör, asansör, telsiz, yangın alarm sistemlerinin bakım-onarımları)
-Diğer hizmetler, sayfa başı çok fonksiyonlu fax-fotokopi-yazıcı cıktı hizmeti, tablo restorasyonu, proje hizmet alımları
-4734 sayılı kanunun ilgili maddelerince satınalımı yapılan yukarıdaki hizmetlerin, 4735 sayılı sözleşmeler kanunu kapsamında sözleşmeden sonraki süreci, Hizmet alımları Muayene Kabul Yönetmeliği, Hizmet işleri Genel Şartnamesi, ilgili genelgeler ve bakanlık görüşlerince, hizmet sözleşmesi ve teknik şartnamesinde belirtildiği şekilde hizmetin gerçekleştirilme sürecinin kontrol edilerek takibinin yapılması ve aylık olarak hakediş hazırlanması işlemlerini kapsar.
Hizmet alımlarının hakkediş dönemi içinde kontrollerinin sağlanması ve muayene kabul süreçlerinin tamamlanması aşamasındaki tüm işlemler ve tüm yazışmalar Hizmet Muayene Komisyonluğu birimince yapılır;
İşe başlama, görevlendirme oluru, görevlendirme tebliğleri ve yükleniciye işe başlama yazılması ve yer teslimini yapılması,
Hizmet sözleşmesi ve teknik şartnamesi gereği yapılacak tüm işlemlerin takibi ve yazışmaların yapılması,Hizmet Alımı kapsamında çalışan personel ile ilgili SGK, maaş, yol parası, giyecek, yemek ve özlük haklarından doğan izin, kıdem tazminatları gibi eksikli kliklerin kontrolü ve tüm yazışmalar,
Hizmet alımı kapsamında çalışan personellerin çalışmalarıyla ilgili olarak yaşanan her durum (mazeretsiz işe geç gelme, uygunsuz davranış, vb.) ile ilgili yazışma,
Hizmetlerin devamına yönelik yüklenici ile Kontrol Teşkilatı ve yüklenici ile Muayene ve Kabul Komisyonları ile yapılacak tüm yazışmalar,
Mahkeme yazışmaları, bilgi istenmesi, personel veri araştırılması ile ilgili tüm yazışmalar
Bakım-onarım anlaşmaları gereği arıza giderimi için gerekli yedek parça temini için yatırımlar ve satınalma birimleri arasındaki yazışmalar,
Satınalma tarafından gerçekleştirilen iş artış ve iş eksilişinin takibi, sözleşme süresi ve sözleşme bedellerinin takibi,Hizmet sözleşmelerinde belirtilen aykırılıkların takibi, yazışmaları süre verilmesi, ceza uygulanması, hakkedişlerin hazırlanması işlemleri,
Yukarıda bahsedilen tüm işlemler Hizmet Komisyon Birimi tarafından gerçekleştirilir.
×